7 Kasım 2010 Pazar

Depresyondayıım...


Hayat çok zor. Kişinin kiloları arttıkça kişi önce 1,5 sonra da 2 kişi gibi hayatına devam ettiği için, kilolar arttıkça hayatın zorluğu da artıyor. Yani hayat size 1 kere zorken bana önce bir buçuk ardından da iki kere zor geliyor. Evet, depresyonun girişinde volta atıyorum resmen. J Güldüğüme bakmayın…
Daha önce, bir kere daha kilo verme kararı almış, ciddi adımlar atmak istemiş, bunun için de diyetisyene gitmiştim. Bana bir diyet listesi ve egzersiz programı vermişti Diyet listesi 3 ana, 3 ara olmak üzere günde toplam 6 öğünden oluşuyordu. Aslında ben gün içinde, listenin neredeyse 3’te 1’i kadar yiyecek tüketiyordum; fakat çikolata ve kızartma tükettiğim ürünlerin başında yer alıyordu. Listedeki yiyecekleri yerken bazen çatlayacağımı düşünüyordum; ama buna rağmen incelme meydana gelmişti. Ne yazık ki kısa sürede vazgeçtim listeye uymaktan.
Egzersiz listesi ise günde 8 kere yapılacak toplam 16 farklı hareketten meydana geliyordu. J O listeye uyarken ilk günler zorluk çekmiştim; ama sonra alışmıştım. İşte, bugün uzun zaman sonra ilkk kez o hareketleri uyguladım. 8 yerine 3 kere uyguladım. Bacaklarımın yanları, belimin yanları biraz uyuştu şimdi. Sanırım hamlık yaptım. J Yemek konusunda ise; sadece 2 öğün yiyebildim L Sıcak çikolatalı süt içtim, bu biraz aykırı bir davranış. Bir de kestane… kestaneye hayır diyemiyorum, tıpkı çikolataya hayır diyemediğim, tıpkı burgere hayır diyemediğim gibi…
Depresyonun eşiğinde dolaşıyorum ve yemek yiyerek bu sorunu açabileceğimi sanıyorum içten içe…
Depresyonsuz ve bol neşeli günler diliyorum. J

Not: Gördüm ki izleyici sayımda artış sözkonusu. J İki kişiyle başladık, umarım güzel olur. Çok teşekkür ediyorum takipte olduğunuz için. JJJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder