8 Kasım 2010 Pazartesi

Hamile misiniz?


Boş zaman buldukça –ki boş zaman yaratmakta üzerime yoktur- şunu düşünmeye başladım. Acaba iki çocuğu Ebru Şallı mı doğurdu, yoksa ben mi doğurdum? Bir hastanenin acil servisine gittiğimde, doktorun ilaç yazmadan önce "hamile misiniz?" sorusunu yöneltmesinin etkisi büyük elbette bu durumda. (İn vahim yanı, ben bunu "şimdi daha iyi misiniz?" anldım ve cevap olarak "evet, biraz daha " dedim. :) )
Köşeyi benden önce dönen bir göbek, nerde başlayıp nerde bittiğini kestiremediğim kalçalar, portakal görünümünde çok birer krateri andıran… (devamını yazmayı yüreğim kaldırmıyor.)
Bugün çok fazla yasak yiyeceklere yönelmedim. 8 set yapmam gereken hareketleri de 3 set yaptım sadece, ama sıkılaşmayı hissediyorum. Dün gece uyumadan önce Avon’un sıkılaştırıcı etkili kremini  göbeğime ve bacaklarıma uyguladım. J Sadece 2. gündeyim. L Umarım daha güzel şekilde devamını getirebilirim.
Dışarı çıkıp yürüyüş yapmak, temiz hava almak da istiyordum aslında; ama dışarı çıkmayı göze alamıyorum. Psikolojik olarak yani, henüz hazır değilim… Şu halimle alış-veriş yapmaya da hazır değilim. Yapmayayım da zaten. 1 ay sonra nereye ulaşmış olacağımı heyecanla bekliyorum. J

Kalorisiz günler diliyorum. J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder